-->

tisdag 5 februari 2013

baby bodies.

sötaste bodyn jag SKÅDAT!
vem vill inte stoppa in sin sommarbebis i denna citrondräkt?
åh, herregud ja.
från bobo choses.

zebrarandigt à la koolabah.

white is always white - så fräscht.
bara färgen får det att lukta nytvättat.
(ja, så länge ungen håller sig ren...)
från mini rodini
 

cooooool body med långa armar och ben från aya naya - gray label.
och den granitgrå färgen gillar jag skarpt!
(tänk till en neon-rosa eller djurmönstrad liten dregelscarfs?)
åh. igen.


sommar-feelings från bobo choses.
 

tuff overall i sweatshirt-tyg.
perfekt utomhus till våren.
från mini rodini.


men alltså hallå,
finns det något sötare än en liten, liten pyttemänniska instoppad i en body?
nä, jag tror tusan ta mig inte det.
kort eller lång variant spelar ingen roll, det är liksom den här "paketkänslan" jag är så löljligt galen i.
(allt ovan hittar ni hos Oii barnkläder, länk till varje body finns i bildtexterna)

ja, herregud.
inom några år förhoppningsvis...
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar