-->

fredag 15 mars 2013

city tour with sunshine.

sunnies.
den här modellen gillar jag!
  


och hittar jag en sån här bomber på stan så köper jag direkt.

gooooodmorgon.
åh, för första gången på länge är jag ledig.
fri att sova hur länge som helst.
och så vaknar jag 07.10, haha.

men vad gör det när solen skiner?
(måste köpa mörkläggningsgardin)
och nu har jag precis ätit frukost och ska klä på mig träningskläderna.
för första gångern på veckor är det jag som entrar gymmet.
och därefter blir det en dag på stan.
i solbrillor, for sure.

och senare idag så öppnar jennifer sin webshop.
one in a millions kollektion är med andra ord snart redo för försäljning :)

pics via my pinterest

1 kommentar:

  1. Fin inspirations bilder som vanligt:)

    Hoppas ni får en fin dag! KRAM

    SvaraRadera