-->

onsdag 27 mars 2013

random pics from today.

åh men alltså jag älskar dessa kopparfärgade lampor.
hade velat ha en i köket ovanför matbordet.
L var mest fascinerade över iPhone-högtalaren.

och allt står ju så prydligt i så fina affärer.
allt i färgskala och här ser ni lite härlig aprikos-rosa.
så mycket fint!

in love.

 gratis är gott.
mumsigt kaffe att njuta av under turen i butiken.
och ser ni den mintgröna brickan?
den vill jag ha! aaaah.

inne på Yoko Yap hittar man jordens sötaste barnsandal.
denna har jag dock älskat i flera år (säljs ju i tusental i spanien, och har alltid gjort)
här i sverige är de dyra som poker.
hade jag haft smått hade jag köpt mina i ursprungslandet.

mumsig fika för lite extra energi.

today's random.
jag och lovis har strosat på stan hela dagen.
började med en titt på nyöppnade Bolia (arkaden) och gud så mycket fint.
och vilken service att bli serverad god (!) automat-cappuccino också.
så där gick jag och smuttade på en kaffe medan jag sög in härligheterna som vi varken har råd eller plats till.

efter god lunch gick vi vidare för fika.
le petit café i haga erbjuder verkligen sötsaker till den fikasugna.
vi var relativt mätta så vi delade på en sockerbulle med mandelmassa.
kladdkakan toppad med marräng såg också rätt lockande ut:)


och så härligt att kunna använda skinnjackan igen!
nog för att det är lite kyligt i skuggan men i solen värmer den riktigt härligt.
och mest håller man ju sig inomhus när man går på stan ;)

trevlig kväll på er. 

(och ursäkta sjukt kass bildkvalité. de är tagna med telefonen allihop)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar