-->

fredag 26 april 2013

jae bracelets - sommarens måste!






cravings.
min fabror flyttade med sin fru och sina barn till budapest för 5 år sedan.
och under tiden där har min faster + två vänner startat jae bracelet.
armbanden viras två eller två gånger runt handleden (säljs ett-varvs också),
och armbanden finns i regnbågens alla färger.
varje gång vi hälsar på så är det en fröjd för ögat att dyka ner bland alla armbanden.
en riktig godispåse som skapar ha-begär som heter duga.
detta är deras nya sortiment och jag dör nästan armbands-döden.

i sommar flyttar de tillbaka till sverige, och företaget kommer såklart hänga med.
jag vet inte än hur hon kommer sälja här men så fort jag vet så hojtar jag till.
detta får/vill ni inte missa! :)
kolla in deras facebook-sida här, och skulle ni vilja beställa något så kan jag säkert hjälpa er med det!

personligen kan jag inte se mig en sommar utan det cerise-orangea och det ljusblå-beiga ovan.
keep up the good work auntie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar