-->

fredag 19 april 2013

one of those days + feedback.




en sån där dag, ni vet.
grått ute, trött, allt går fel och inget klaffar.
fredag dessutom, extra känsligt på just en sådan dag.
fick en ny leverans igår, och såklart var det något som bråkade med mig där.
några tröjor får åka tillbaka och hela processen med min nya återförsäljare försenas.
och jag blir ännu mer stressad.
åh.

tacka vet jag att familjen kommer ikväll.
tacka vet jag att kaffet nysst bryggts färdigt.
och tack för att jag vet att det finns en chokladbit i kylen.
jag behöver den idag, dels för humöret men också för att komma i fredagsstämningen.
nu: någon timmes läsning och sedan storstädning (nåja) av lägenheten.
sedan är du välkomen, du lediga helg.


förresten, jag känner att jag tappat gnistan.
hjälp mig - vad vill ni se mer av?
vad gillar ni med bloggen?
och vad saknas?

skulle bli jätteglad om ni ville berätta vad ni tycker!
kram på er.

2 kommentarer:

  1. Rolig blogg!
    Det hade varit roligt om du berättade lite mer om hur du gick tillväga för att skapa ditt företag? kunde du någonting om att starta eget innan?

    SvaraRadera
  2. hej . din blogg är så fin som den är Paulina.

    och det där med att saker inte blir så som önskar hör nog bara till liksom. stärker och man blir er erfarenhet rikare.

    heja dig och fasiken vad kul med en ny återförsäljare! HEJA HEJA!!!!

    SvaraRadera