-->

torsdag 16 maj 2013

dreaming of picnics.




det här måste ha varit årets varmaste dag!
och utan att tänka mig för hoppade jag i (svarta) jeans i morse.
inte det mest lyckade draget :)

men här klagas det inte, herregud vad ljuvligt att sommaren (!) är här.
får dessvärre inte min pluggmotivation att öka, utan istället drömmer jag om picknick i slottskogen och dagar vid havet.
det börjar dofta syrener ute nu också!
bästa doften som finns och påminner så om skolavslutningarna på västervångskolan.
fina tider.

om jag bott i usa (och därmed sluppit höga fraktkostnader) hade jag köpt ovan till sommarens middagar ute.
finaste filten (funderar på att beställa ändå!), coola plastbestick och retro påse att bära allt i.
allt från leif.

trevlig kväll på er!
själv ska jag iväg och inviga uteserveringen med ett glas vin för första gången i år :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar