-->

måndag 17 juni 2013

en och två godbitar.

  

hello ny vecka.
efter en otroligt felcykling är jag nu hemma från jobb.
och med datorn i knäet letar jag efterrättsinspiration så det svider i ögonen.
vi ska ha midsommar hos oss på fredag, och på torsdag (!) fyller jag år.
jag har ansvaret för mumset båda dagarna och med en glutenintolerant ena dagen 
och en laktosintolerant den andra så har jag allt fått mig en uppgift ;)
någon som har något supertips, så please hit me!

 ikväll väntar fotbollsmatch på ullevi och med solen som skiner känner jag att det blir en härlig kväll.
först lite mat i magen och så ville jag bara tipsa om dessa två snyggingar som finns att klicka hem.
sweatshirten är riktigt cool och linnen med axelband är ju så fint, så fint så.
från h&m och zara.

4 kommentarer:

  1. http://cupcakesfluffan.blogspot.com/2011/05/cheesecakebrownies-med-hallongradde.html

    Detta är den godaste desserten nånsin! Går även att göra glutenfri ;)

    SvaraRadera
  2. Den här tårtan är VERKLIGEN att rekommendera. Det finns glutenfria digistivekex från Semper. Supergod och enkel! :)

    http://www.femme.se/jennysmatblogg/2013/01/28/ljuvlig-tarta-med-kolakram-och-farska-bar/

    SvaraRadera
    Svar
    1. men ÅH vad gott det lät! Tack snälla du för tipset!! <3

      Radera