-->

lördag 1 juni 2013

spending some time.

lullis söta sandaler!

"jättesnyggt" ljusblått läppstift på åhlens.
vi fattade inte riktigt grejen, jag och lulli.
men prova kan man ju alltid göra ;)

min stjärna och jag

min "extramamma" och "extrasyster" :)

superspännande med bebis i magen!
lilla mini, vi längtar efter dig.

helt oväntat kom regnet...
svensk sommar, va ;)

min goa syster och fina mammi
mysig fika hemma hos Lina.

en riktigt mysig start på sommarlovet. 
jag, mamma och lulli har spenderat dagen i malmö med våra näst-intill familjemedlemmar (se detta inlägg). 
vi har gått lite i affärer, klappat bebismage och ätit god lunch på en uteservering på Lilla Torg innan regnet kom och hälsade på. 
då bestämde vi oss istället för att köpa med oss nybakta bullar hem till Lina, där vi drack kaffe, pratade (och klappade magen lite till!) tills klockan blev sen kväll och det var dags att köra hem igen.

en otroligt fin dag och sommarlovat kunde inte ha börjat bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar