-->

tisdag 23 juli 2013

drömmar i bildform.







största delen av mitt dagdrömmande går till vårt framtida boende.
jag trivs ju som sagt väldigt bra i vår lilla lägenhet på 36 kvm, men det är på tok för litet.
vi går varandra på nerverna allt för ofta, vi har ingen förvaring och jag vill egentligen bara slänga ut rubbet och göra om.
men då L ska plugga utomlands i höst har vi bara en termin kvar som studerande sambos till våren.
en större lägenhet och alla inredningsdrömmar får med andra ord vänta tills vi skaffat oss fast jobb.

jag vill ha en ny soffa, ett nytt soffbord, mer förvaring och massa onödiga men tjusiga prylar.
men det vore ju väldigt korkat att investerat i något sådant nu, när ett större boende inte längre ligger alldeles för långt bort.
så även om det inte är aktuellt just nu, då är det väl härligt att få drömma loss ibland?

pinterest samlar jag alla mina drömmar i bildform.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar