-->

tisdag 16 juli 2013

throw back mallis.




hej vänner.
hur har ni det i sommarsverige?
jag har det bra och försöker njuta av de fina kvällarna som vi erbjudits efter jobbet.
dock har jag en otrolig längtan tillbaka till mallis, och den verkar bli större för varje dag.
tänk att man faktiskt går och längtar ett helt halvår och en vecka senare så är det över!
men just när jag började tro att det skulle dröja ett år tills jag såg en vit sandstrand igen kom L in på Hawaii Pacific University och jag fick de två kurser för hösten som jag önskat.
så, förhoppningsvis hittar jag ett passande flyg till hösten så att jag kan hälsa på både honom och stranden :)

har dessutom några dagar ledigt i augusti innan skolan startar på riktigt.
hoppas på fint väder då också, för att hänga i borstahusen är inte fy skam det heller ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar