-->

tisdag 6 augusti 2013

lite av min sommar.







Jobbat, tränat, duschat, lagat mat, ätit, kvällsjobbat.
phjuu, nu sitter jag i soffan med en hög av papper, kvitton och sladdar runt omkring mig. Jag har precis gjort klart min mervärdesdeklaration och nu tänkte jag välförtjänt lägga upp fötterna.

Ovan ser ni ett litet urplock från sommaren som varit, so far.
Spontana middagar hos nyfunna vänner (i deras otroligt fina lägenhet), ja gud vad jag har ätit och frossat den här sommaren. Men det hör ju också till, ellerhur? ;) Helgerna har jag främst spenderat nere i Skåne hos familjen. Det har varit en hel drös med 25-årsfirande och annat kalasande, och givetvis har jag passat på att sola och bada så mycket jag kunnat när jag besökt vår underbara stad vid vattnet (ledsen att säga det alla göteborgare, men göteborg är inte en stad vid havet enligt mig). Den orangea outfiten sammanfattar mina helger rätt bra med andra ord, haha!

I övrigt har jag unnat mig alldeles för mycket gott och fint den här sommaren. Man är ju inte direkt van vid att få lön (!), och detta har man ju också sett resultat på, haha. Nya, dyra, men ack så älskade skor har jag köpt. Dessa inpregnerade jag genom fönstret häromdagen så nu letar jag bara tillfälle att använda dem. Till helgen kanske...

Fast kanske viktigast av allt den här sommaren; lille Leonard är här! Dock har jag myst med honom alldeles för lite, men så blir det ju när man inte längre bor på vars en sida staketet med sin bästa vän (som nu blivit mamma - gah!). Men snart så. Snart har jag några dagar ledig och då ska jag minsann in och mysa med näsan i den där lilla, lilla gosiga nacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar