-->

fredag 16 augusti 2013

summer ending.




hej vänner.
äntligen fredag igen! herregud, inte klokt vad veckorna igår.
Idag skulle jag egentligen ha jobbat min sista dag, men jag har förlängt två dagar i nästa vecka för att underlätta överlämningen till ordinarie person. Vi blev i alla fall avtackade av chefer och vd idag med både tårta, fint tal och en liten present med fint tillhörande tack-kort. Blev lite sentimental faktiskt, och jag var nog inte den enda. Det har varit en fin sommar och jag har trivts otroligt bra på jobbet. Varenda dag.

Däremot kan jag inte heller undgå att säga att det ska bli otroligt härligt med några lediga dagar innan hösten startar på riktigt. Just nu är jag på väg ner till skåne för att umgås och säga farväl till lovis (som egentligen inte flyger förrän på tisdag, men då jobbar ju jag). Den här helgen kommer med andra ord mest bli tillägnad honom, även om middag med mina bästa vänner ikväll och lite familjemys på söndag står på agendan. 

Sammanfattningsvis. Två arbetsdagar kvar och sedan hem för en veckas ledighet igen. Då har jag lovat mig själv att baka både kardemummabullar och vaniljbullar. Sova länge och kanske ta en promenad eller två. Ser fram emot en fin höst gör jag också, även om jag kommer sakna min L förfärligt.


pic 1, 2, 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar