-->

söndag 15 september 2013

pastels and a leo coat.

kappa - zara kids
sötaste små satchels - etsy
men alltså, hur coola sneakers? - från adidas
kjol - stella McCartney
 
godkväll i hörtrusket!
min fina familj har kört hemåt till skåne igen, och min lillasyster som bott här i två veckor är tillbaka i sin egna lya. känns lite ensamt måste jag erkänna. för detta är ju faktistk första gången jag är helt ensam sedan ludde åkte.

känner mig lite klen denna söndag också. lite extra ynklig ni vet. huvudvärk, trött och lite nere. saknar honom mer än jag trodde och längtar tills han kommer hem till mig igen <3.

nåväl, ska inte deppa ihop här. jag mår bra. har i helgen laddat upp med massa kärlek från familjen, och jag ser ändå det som rätt mysigt att hösten nu är här. minust det där med regnet när man måste gå ut, givetvis. men att sitta inomhus som just nu, inspireras av fina barnkläder, äta honungsmelon och ändå ha en hel tvkväll i soffan med en kopp te framför sig. mys! 


dessutom, i veckan som kommer ska jag försöka bli lite hälsosam. jag ska inte bara försöka äta bra mat, jag ska också försöka dra ner mina två det-är-okej-att-äta-onyttigt-dagar till en. hm, vi får väl se hur det går. har iaf fyllt kylen med mycket frukt och grönt och tänkte, lika bra jag skriver det här så "lovar" jag flera personer på samma gång och inte bara mig själv.

tjingeling.

pics: 1, 2, 3, 4, 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar