-->

måndag 23 september 2013

vinrött.


två mörkröda små vänner har flyttat in i mitt badrumsskåp.
nagellacket har jag varit ute efter sedan jag sa farväl till sommaren, för enligt mig är vinrött (tillsammans med svart) den snyggaste färgen att lacka naglarna med under hösten. detta nagellacket brukar jag köpa, och det är nog en standardfärg i h&m's sortiment. enligt mig så håller deras lack bättre än många andra märkesnagellack och de är dessutom väldigt billiga! förutom nagellacket hängde också ett nytt läppstift med hem. för i fredags när vi var ute lånade jag det av min vän Julia och det blev genast en succé. och det är jag tydligen inte ensam om att tycka! för det verkar tydligen vara slutsålt överallt, men som tur var så knyckte jag ett bland de sista.

nagellack -  midnight passion, läppstift -  Isa Dora 155

1 kommentar: