-->

tisdag 17 december 2013

one, two, three.


hej!
sitter hemma med tända ljus och en stor kopp kaffe. tanken är att jag ska leta upp samt söka de jobb som har sista ansökan under tiden då vi är bortresta, men det är inte lätt alls. motivationen tryter och allt jag kan tänka på är den där sandstranden och alla de saker som jag inte får glömma att skriva upp på kom-ihåg-listan. 

jag är ju en sucker för småsaker. tror inte någon i min närhet har missat detta. accessoarer och små "onödiga" saker som kan vara fina att bara ha liggandes framme. smycken, inredningsgrejor, solglasögon, bikinis, sommarskor, fina pennor, askar m.m...det går inte att få för mycket!

tre fina ting som jag gärna stöter på under semestern ser ni ovan. har nämligen sagt till mig själv att det är okej att shoppa loss vare sig det är nödvändigt eller ej ;)

solglasögon/thierry lasry, espadrillos/soludos, bok/the little dictionary of fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar