-->

onsdag 15 januari 2014

love of sunlight.


tror minsann jag måste boka in en resa till solen snart igen!
herregud, ibland undrar jag hur alla förfäder från första början valde att bosätta sig i sverige? nu älskar jag visserligen sverige, men denna kylan alltså?!

som ni vet blev uppladdningen med sol och värme inte direkt aktuell under vår miami-vistelse, så av den anledningen så skriker väl min kropp ännu mer efter värme. jag fick definitivt inte den dos jag önskade. så, vart åker man över typ en helg där man näst intill blir garanterad sol och värme nu till våren? känner att en hel vecka har jag inte ledighet till, men en weekend hade ju känts optimalt! sen är jag också sugen på att boka in en sommarsemester redan nu. och en vintersemester för den delen också...

pics via pinterest, collage by me

1 kommentar:

  1. Dubai skulle kunna vara ett alternativ för en långhelg :) Inte alltför lång flygresa, ok tidsskillnad och det brukar finnas flyg till ok priser. Dessutom garanterat varmt och soligt! :) Åk inte för sent bara för då blir det varmt som f*sen!
    Kram Marie

    SvaraRadera