-->

måndag 3 mars 2014

spetsdröm.





är den inte ljuvlig?
så himla fin tycker jag, den broderad långklänningen från zara.
och så himla snyggt att  matcha som här, med slitna jeans och sandaler. dock känner jag att den är för "svår" för mig och min garderob. tror faktiskt att jag hade känt att den var rätt svårmatchad och den hade förmodligen mest fått hänga på en galge och se fin ut. vilket ju också hade kunnat vara trevligt. 

måndag och ny vecka igen!
herre min gud så dagarna bara springer iväg. och från att ha varit mörkt om mornarna när man åker hemifrån är det nu ljust och härligt. men trots detta är jag så trött att jag knappt får gjort något om dagarna. är det verkligen så sorgligt att det enda som skulle få en pigg och alert igen är en resa till solen? nåja, lite rutin på träningen kanske skulle räcka. får se om jag kan komma igång den här veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar