-->

söndag 15 juni 2014

pink & green.

pink & green


denna underbara sommar!
helgen har vi spenderat i askim där vi ätit god mat och umgåtts med släkten ute i det fina vädret. dessvärre åkte jag på magont och extrem huvudvärk idag så jag fick ligga inne i ett svalt och mörkt rum där jag somnade någon timme. usch, obehagligt när man blir så låg utan att veta varför. men jag antar att det har varit ganska mycket på sistone, så kanske helt naturligt egentligen.

nu njuter vi söndagskvällen och ska strax ställa fram jordgubbar med mjölk samt lite naturgodis. imorgon ny arbetsvecka, och en kort sådan dessutom! på fredag midsommar samt min 25-årsdag, så känner på mig att detta blir en bra vecka :) lite fint väder hoppas jag också på till helgen, för då vet jag åtminstone en som ska inta stranden nere i borstahusen.

ovan sommarstass hade jag icke tacket nej till! hur härligt är det inte att äntligen få klä sig i sommarkläder?
shorts, blus och tröja/hm, sandaler/isabel marant, solisar/ray ban.

puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar