-->

måndag 14 juli 2014

en fantastisk kväll.












tack säger jag, för en helt fantastisk helg som vi tillbringade i Halland i goda vänners lag.
vi var nämligen inbjudna till tennisturnering som för egen del slutade över förväntan bra. vi spelade dubbel och visst, jag hamnade med micke som spelat tennis sen han var liten (kanske en liten parantes värt att nämna, haha), men det gick ändå över förväntat bra för mig också! så himla roligt och jag älskar när man lägger in aktiviteter såhär.

efter tennis blev det bad och häng på bryggan innan vi förberedde maten som sedan avnjöts på den mest magiska platsen på den kanske mest magiska kvällen den här sommaren. snacka om att tanka själen med energi och harmoni. låter bilderna tala för sig själv gällande detta.

tack snälla tess och coca för detta initiativ. som segrare ser jag fram emot en favorit i repris nästa år ;)

1 kommentar: