-->

lördag 5 juli 2014

taggade till tänderna.


vi vaknade 06.20 för att solen stod på.
äntligen ska vi få njuta av lite sommar, jag och lovis. vi har redan packat strandväskan och i torsdagskväll bakade jag pizzabullar och matbullar med fetaost och spenat. så vi är mer än redo för utflykt och en dag vid havet.

vi styr kosan neråt landet, och stannar förmodligen till vid smarholmen innan vi i eftermiddag kör vidare till landskrona. kroppen är insmord i solskyddsfaktor och bikinin är redan på. och så har jag lagt ner en extra bok utifall att jag (förhoppningsvis) får ro att läsa ut den jag påbörjat.

ha en härlig dag i solen och var försiktiga så att ni inte bränner er!
som min mamma alltid sagt - solbrännan är det kortaste sommarminnet. när vi alla dessutom vet att det kan vara farligt, varför vara dumstridig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar