-->

onsdag 27 augusti 2014

gyllene skor.

 

hello onsdagkväll!
sitter framför idol, iklädd svettiga träningskläder, har halva maten i ugnen och ska strax hoppa in i duschen innan jag slänger in resten av maten. pust. denna dagen har gått i ett men jag har hunnit med en mysig träff på juicekällan tillsammans med fina malin efter jobbet, så väl värt kvällsstressen <3

lovis är iväg med kompisar och tittar på fotboll, så jag ska ikväll ha lite tid för mig själv (när det väl blir dags). duscha, fixa naglarna, dricka te, ja men ni vet ;) sånt mys! ovan ser ni gårdagens klädval. ganska risig kvalitet på många av bilderna vi tog (blir orange i hudtonen, varför?), men så får det alltså vara tills jag lär mig.  

kostymbrallor och t-shirt - h&m trend, skor - zara, skinnjacka - mango.

2 kommentarer: