-->

torsdag 7 augusti 2014

nyheter som trillar in.


det kommer in så mycket fint i butikerna nu.
och jag gör allt vad jag kan för att inte falla för frestelsen. herregud, vi åker till los angeles om 35 dagar. nog måste jag klara mig fram till dess? hmm... kanske blir några undantag. har nämligen spanat in en klänning (och lite till) som kommer in på lindex om några veckor. nackdelen med att jobba där jag jobbar är väl just det, ständigt omringad av massa modenyheter, hehe. men jag klagar inte ;)

detta ovan känns som praktiska, vardagliga men ändå roliga plagg som gärna fått trängas med resten i min garderob. leopard-setet är ju så coolt, och ett par svarta bootcut jeans står högt på önskelistan. men som sagt, nu ska jag försöka hålla mig borta från allt vad svischa bankkortet heter.

t-shirt/acne, bh & leopard-set/lindex, sweatshirt & jeans/hm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar