-->

tisdag 9 september 2014

i packartagen.



vi är mitt i packartagen och jag börjar sakta men säkert bocka av sakerna på min punktlista. inser dock att det i princip enbart är t-shirts och jeansshorts (har jag iiiiiinga kul kläder eller?) som packats ner och jag fruktar redan beslutångesten över vad jag ska ta på mig om dagarna. ilandsproblem deluxe, jag vet, förlåt. resfebern gör att jag har svårt att sitta still i soffan, men jag ska försöka att slå mig ner för lite lugn och ro innan det är dags att gå och lägga sig (just nu sitter jag på golvet mot sängen och ludde undrade just varför jag satt här. som sagt, ingen ro). imorgon är det sista dagen på jobbet innan efterlängtad semester och jag kan tänka mig att jag har en del att fixa innan jag kan lämna för dagen. men sen så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar