-->

lördag 11 oktober 2014

ordning & reda.

 

godkväll på er!
här sitter jag helt utmattad i soffan efter att vi tagit hand om kaoset ovan och en hel del till. vi bor ju så himla litet och då både jag och lovis har ett intresse för kläder så blir det dessvärre ganska svårt att få plats med allt. men nu har vi äntligen (!) fått upp alla sommarkläder på vinden samt strukturerat i garderober och byråer. så skönt! men det var nära att skämskudden åkte fram när jag insåg hur mycket kläder jag nu skänkt bort och/eller slängt. herregud, hur mycket kan man samla på sig egentligen? vi inser båda två att nu får det tusan ta mig räcka, men med ett intresse för kläder så tröttnar man ju också på det man har... (bla bla bla..) MEN, det var nyttigt i flera bemärkelser det här med att rensa och inse hur mycket vi redan har. 

har precis fått i mig sushi som jag varit iväg och hämtat, och nu slötittar jag på tv innan jag ska sätta igång en film. är ensam hemma ikväll då ludde är iväg med kompisar, så jag gör det så mysigt jag bara kan för att inte sakna honom allt för mycket :) hoppas ni har en fin lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar