-->

torsdag 23 oktober 2014

yttepyttejättegulligt.


ja, ni vet ju redan vid detta laget min förkärlek och stora intresse för barnmode. det finns ju så otroligt mycket fint att man nästan får bita sig i tungan så att man inte köper på sig en massa i framtida syfte. vad jag faller för när det kommer till barnkläder är mjuka material, jordnära och dova färger, leopard (oväntat va? haha), heldräkter, coola print och basplagg innefattande det där lilla extra. sött + coolt är min melodi. älskar till exempel mixen av tyllkjolar till sneakers. ja gud ja, jag kan fortsätta hur länge som helst men istället så bjuder jag på collaget ovan så att ni också kan inspireras.

kronan, tyllkjolen och de randiga leggingsen hittar ni just nu på lindex. övriga bilder finner ni på min pinterest, där det ofta finns länkar till orginalkälla. 

hoppas ni har en trevlig kväll, alla ni som kikar in (vilka är ni btw? så nyfiken:)! min dag har varit helt upp och ner men nu ska vi sätta oss med hemmagjorda chokladbollar och mysa lite innan det är dags att sova. fredag imorgon. igen! och då kommer min familj upp och hälsar på <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar